17 december 2012

121217 - En vecka kvar till julafton

Det är precis en vecka kvar till jul och all snö har regnat bort. Sällan har det sett så dystert ut som det gör nu och inte heller många gånger tidigare har jag varit så stressad och trött som jag är nu. Det här pusslandet med skola och jobb som jag sysslar med försöker ta död på mig. Det var en opepp Johanna som vaknade idag, men så ändrade jag mig sedan, för vet ni vad? Jag tänker faktiskt strunta i allt det där, för det är ju så himla mycket som är bra nu med. Nu ska man ju faktiskt bara vara glad glad glad. Så jag tänker så här: bort med skola och bort med pissväder och bort med allt annat som är opeppigt och fram med lite mer sånt här - sånt som är bra just nu:

Dans med tjejerna på XoY
Julkalendern
Att prövotiden på körkortet har gått ut
Julklappsinslagning
Julgransköp
Att få vakna av pussar från världens bästa pojk
Jul med Ernst
Julstämning på Äteriet
Alldeles för länge sedan vi sågs-kramar
Att äta lussekatter till frukost
Små fina tros-paket varannan morgon
Ljus i alla fönster
Mammakramar
Familjeadventsmys