17 oktober 2010

101017


Min helg har varit alldeles strålande fin, därför denna frånvaro här. Jag har för första gången på riktigt länge haft en hel helg utan minsta lilla jobb, vilket också inneburit en hel helg med Andreas. Det var vi tvungna att ta vara på såklart. En tripp till Ikea med Andreas mor & far och sedan Idol- & skaldjurskväll med mina var det fredagen bjöd på. Lördagen, som började vid nästan omänsklig tid, innefattade en Ullaredsvistelse som skulle varit tillsammans med Camilla, Hanna & Maria, men som mest blev med oss själva för att de där tre var lite långsammare än vi, en köttbulletallrik och lite insikt i hur det är man hänger i Överlida och ett mycket fint födelsedagsfirande hos bästa Fredrik. Det sistnämnda med tacos, tävling i kinderäggsätning och en musiktävling som aldrig ville ta slut innan jag & Andreas avslutade kvällen genom att köra hem till Göteborg igen. I morse blev vi sittande på motorvägen i vad som kändes som en evighet på grund av en otäck olycka och sedan har vi faktiskt mest pluggat Andreas & jag. Nu är jag hemma igen och om en vecka sitter jag och min prins på väg hem från Stockholm vid den här tiden. Någonting säger mig att nästa helg kommer bli lika bra.