11 oktober 2009

091011

Det har gått lång tid sen jag skrev sist.
Idag var jag på kyrkogården med farmor & farfar och jag insåg att det har blivit höst på riktigt. Jag menar, det är kallt, alla träd har fantastiskt fina färger och det har varit kanelbullens dag. Man kan inte neka det längre då. Men jag måste säga att jag tycker att det är mysigt.
Senaste tiden har inte bjudit på så mycket, eller så är det precis det det har. Jag minns inte riktigt. Igår ringde mamma och talade om att hon skulle till Broadway. Senare fick jag ett sms innehållande orden "Shopping på forever 21". Avundsjuk? Jag? Nej, nej. Verkligen inte. Men. Om 12 dagar är jag också där. Om än inte i samma stad, så iallafall samma land. Jag längtar ihjäl mig.

2 tankar:

paulinadevries.blogspot.com sa...

JAG VILL FÖLJA MED.

Johanna sa...

Jag kan ta med dig i resväskan!