04 mars 2009

090304


Idag är jag ledig. Det utnyttjade jag genom att åka till stan tillsammans med Elin. Mycket trevligt var det, även om jag inte hittade vad jag letade efter.
Igår kom några från Psykologiska Institutionen och gjorde en undersökning i vår klass. Det resulterade i en mycket roande diskussion som i sin tur resulterade i 2400 kronor rakt ner i klasskassan. När jag berättade om det för mamma berättade hon att jag varit med i psykologiundersökningar tidigare. Tydligen filmade de mig när jag var mycket liten. De skulle se hur barn härmar och tydligen var jag mycket duktig och gjorde precis som dem. Mhm. 211 eller något sådant skulle filmen heta.
Kan vara värt att se. Pappas enda kommentar till det hela var "ja, du har ju alltid varit ganska konstig..."
Nu ska jag titta på tv och ikväll ska jag baka paj till pappas arbetskamrater för det tänker han "minsann inte ställa sig och göra".
Om 6 dagar fyller jag 18.