01 januari 2009

090101

Gott nytt år!










Gårdagen blev till slut riktigt lyckad ändå.
Det var nyårsafton. Jag hade i princip inga förväntningar. Jag spenderade den med snygga vänner. Klart det blev bra!

Jag har dessvärre inga bilder (och Andreas fick inte se någon bild på hur snygg jag var som jag lovat), bara från middagen hos Johanna. De andra håller Moa inne med och jag tror helt enkelt att det är bäst så.

Idag ligger jag i soffan med datorn i knät i Johannas LM-byxor (jag riktigt känner hur det religiösa spirar ut i mina ådror) och bara slappar. Har dåligt samvete för att jag egentligen borde gå ut och fota för att det verkligen är underbart väder för det, men vafan, det är nyårsdagen.

Känns konstigt att det är nytt år. 2008 är redan över. December, min favoritmånad, är redan över. Det är januari och 2009. Några nyårslöften har jag inte. Jag kommer aldrig på några bra och så hittar jag bara på några för sakens skulle som jag sen ändå inte håller, eller redan har glömt av hur det löd i februari Så jag struntar helt enkelt i den biten i år. Jag tror jag överlever ändå.

2 tankar:

Anonym sa...

hahah aa du, ännu en kväll :D det var trevligt med tanke på att förväntningarna låg på i princip noll! Hur mår du idag förresten? och jag kom också på det imorse.. att jag hade glömt hitta på ett nyårslöfte! jaja.. slipper jag ju hålla ett. tahah! :D

Johanna sa...

Haha, jag har inte heller något. Eller ah, bara det med godiset, men ändå. Hoho. Kvällen blev lyckad iallafall! :D