28 oktober 2008

.


Bilderna blev verkligen jättedåliga, men här är en till iallafall.

Dagen har sett ut sådan att Johanna kom hit på morgonen. Vi satt och pratade moderater (nya intressantaste samtalsämnet?) och vad vi ska klä ut oss till på halloween. Mitt håll lutar mest åt snygg häxa. Det där med snygg är viktigt nämligen. För vi (jag?) kom fram till att vi inte ska vara för utklädda, utan på en lagom nivå liksom.
12:53 tog vi bussen in till stan med Sofia och gick och åt lunch på Paprika. Känner mig stolt att jag för första gången någonsin åt något annat än ost&skink-baguette, nämligen kyckling-med-vitlöksdressing-baguette. Gott, gott! Efter lunchen skildes jag & Sofia från Johanna och begav oss mot mammas jobb för att sedan åka vidare till ullared. Trippen blev mycket trevlig. På vägen dit gick samtalsämnet kring drugdealers, men på vägen hem satt vi mest och sjöng Elfsborgs-ramsor. Shoppade grejer gjorde jag för 1071,50 kronor (Sofia räknade ut på vägen hem), vilket jag fick väldigt mycket för. Jacka, väska, kjol, tunika, tröja, underkläder och en himlans massa andra smågrejer. Så i och med det och lördagens shopping i Jönköping kan jag nu pricka av det mesta på min höstlista. Grymt!

Nej, nu blir det bingen för min del. Jobb imorgon igen. Sedan match och hem till A.
TJA!

2 tankar:

Anonym sa...

vadååå lagom!? :O :D

Johanna sa...

Haha. Okej vi var GRYMT snygga!