19 oktober 2008

081019


Det här är inte hur jag ser ut idag. Idag ligger jag hemma och snorar och tävlar med mig själv hur ful man kan vara. Jag vinner varje gång. Vaknade i morse och insåg (efter att redan ha insett det minst arton gånger i natt) att jag är sjuk på riktigt. Typ dödssjuk. Typ inte-gå-till-skolan-sjuk. Men jag tänker gå till skolan ändå. För jag kan inte svika Paulina&Alva på redovisningen imorgon. Men någon träning blev det inte (denna gången heller). Så som det ser ut nu så blir det nog ingen imorgon heller.

Eh, jag orkar inte skolan. Jag vet att det bara är en vecka kvar till lov, men jag vill ha det nu! Kan ingen fixa det åt mig?

A, J & P.
Jag älskar er.

2 tankar:

Anonym sa...

men mín vän :( är hon sjuk?? jag ska hämta lovet åt dig!!! <3

Johanna sa...

Johanna du är bäst & jo jag är sjuk. Men jag tänker bli frisk fortfortfort! <3