07 oktober 2008

081007

Hej där!
Kom nyss hem från en mysig fika med Elin efter skolan. Det pratades igenom allt som vanligt och ännu en gång bestämde vi oss för att börja dansa pardans. Får väl hålla tummarna att vi fullföljer våran plan denna gång!
Skolan var väl hyfsat slappis, även om jag tycker att det borde stå i lagen att man inte får börja så tidigt. Där har vi ytterligare en grej jag ska införa när jag blir president!
Religionsprovet gick bra tror jag, även om det var världens analyseringsprov och inte alls så lätt som han sa. - Ni kommer skratta åt det, så lätt är det! Ahvesstja! Och historiaprovet fick jag ett poäng från mvg, precis som jag visste. Hejochhå.
Nu blir det tyskaböckerna som får min uppmärksamhet ett tag och sedan ska jag mysa ner mig framför datorn och kolla senaste veckans Andra avenyn-avsnitt.

Tjo så länge!


1 tankar:

Anonym sa...

mys var det hjärtat :)