18 oktober 2008

081018

Mamma har beställt biljetter till Husqvarna på fredag! Det kommer bli fett!
Jag är förresten hemma. Egentligen var ju tanken att jag skulle komma hem först imorgon, men jag & Andreas åkte hem tillsammans med Johanna istället. Så that´s why i´m here.
Gårdagen var grymt trevlig. Fristadbor är ganska bra på att partaja, även om vi var väldigt besvikna på dansandet. Där blir det bakläxa till nästa gång! Men Johanna, vi visade ju iallafall lite hur det ska gå till. Fortsättning följer förhoppningsvis på lovet. Annars tycker vi om när vissa helt plötsligt tar bort den tuffa utsidan och den söta insidan visas istället. Och telefonsamtal behöver ju inte heller vara särskilt tråkiga. "Jag har hört att du stöter på Johanna!" Stackars kille! Men som sagt, det blev en väldigt trevlig kväll och när vi kom hem till A var vi helt slut, så vi somnade direkt.
Dagen till ära vaknade jag och trodde att jag skulle dö. Halsont. Inte kul. Men efter lite varm choklad blev den bättre och vi packade ihop våra saker, åkte till stan där vi mötte mamma och åkte ut till Källvik för att hjälpa pappa att ta upp diverse båtar. Eller ah, Andreas hjälpte pappa medan Johanna & jag mest satt och snackade skit. Vid halv två styrde vi (mamma) bilen mot Serlakoket där en köttbullelunch avnjöts och sedan blev det hemfärd till Gbg.

2 tankar:

Anonym sa...

HAHA :D en händelserik kväll ! ;)

Johanna sa...

Kan man säga. Kan man säga. Jag undrar om du fått höra något mer från en viss T eller en viss M? ;)