01 oktober 2008

081001

Det är oktober och historiaprovet tar död på mig.
Om någon väcker mig inatt kommer jag rabbla hela 1500- & 1600-talets kungar utantill. Jag lovar. Som ni kanske förstår har dagen inte bestått av så mycket annat än just historiaplugg. Igår hade jag däremot en väldigt trevlig dag i Borås. Först hos farmor & farfar och sedan hos Andreas. Hos f&f åt jag lunch och farfar hade hittat en ny kamera till mig! Annars var dagens höjdpunkt nog mitt mössinköp. Öronlappar, päls och hela kittet. Precis en sån som jag hade velat ha! Nu kan jag också vara med i pistvakt, men mamma bara skrattar och mumlar något om 'du och dina mössor...' HAHA! Ni får se bild när herr S e g har lagt in dem på sin dator.

Just nu ser jag fram emot helgen grymt mycket. Ganska mycket som står på schemat som vanligt. Ska bl.a. försöka hinna med klippning (lugg,lugg,lugg!), skoinköp, bullbak med Johanna&Andreas och diverse plugg. Får se om mamma&pappa bestämmer sig för en tur till morfar också.

Jaja, det är ju bara onsdag än så länge.
Nu ska jag krypa ner i sängen och ringa min bebis.
Ciao!