01 augusti 2015

Augusti.

2

Augusti idag och tänk att solen faktiskt skiner på oss lite grann. I förrgår fick jag till slut min Borås-torsdagskväll som jag tjatat om i flera veckors tid. "Vi måste ju få testa och se om Grands torsdagsdans är något att ha". Det blev en såndär helkväll på stan, som någon lite för långt utanför Borås säkert skulle sagt. Fotboll, pizza, torget, Viskan och Grand. Och där satt vi återigen på arenan, bland Elfsborgshalsdukar och fotriktiga skor, i full partymundering och med fullt partysmink klockan sex. "Vi kan ju inte hjälpa att de valt att lägga fotbollen på en dansdag". HAHA. Ibland är det tufft att  ha ett så spretigt liv. En riktigt kul kväll var det iallafall och Grands torsdagsdans fick en stark 3:a i betyg. Som vanligt var det ju trots allt Sofia & jag som stod för bäst armvevningar och mest rumpskak. Kvällen allt som allt då? Jag tror nog nästan att det var  en 5:a ändå. 

Nu: rehab, innan andra festivaldagen i Ulricehamn.