08 juni 2014

140608 - Ett litet hej:


Den senaste veckan har varit en av de mest omtumlande i mitt liv. Så himla mycket fint och så himla mycket sorgligt på en och samma gång. Som en sjudagars bergochdalbana som liksom inte velat ta slut. Fylld av skratt, lycka, pirr i magen, eufori, ångestkänslor, tårar och ren och skär magi. Att ta examen och att vara med om en Håkan-kväll på ett slutsålt Ullevi med bara några dagars mellanrum visade sig vara lite mycket för mitt sockerdricksbubblande hjärta och jag tror att jag behöver landa i allt det här som hänt lite grann, innan jag kanske kan skriva en rad eller två. Kanske hörs vi på fredag igen, kanske tar det lite längre tid, för imorgon bitti hoppar jag, tillsammans med Malin, Sara & Madeleine, på ett plan ner till Barcelona. Där har vi nästan fem oplanerade dagar framför oss, och jag är så himla glad över det, för jag tror knappast att denna resan hade kunnat komma lägligare än nu.