26 februari 2013

130226 - En superbraig fredag och en lördag med konst, paljetter, drinkar & dans

I fredags hade jag bestämt mig för att ha en superfredag. Älskar superfredagar för att man får vara ledig, bara hitta på massa skoj och unna sig precis vad man vill. Just denna fredagen hade jag bestämt skulle spenderas hos frisören och sedan med en långfrukost med mig själv. Efter lite ompyssling och frukost i magen kikade jag i lite butiker, hittade en present till mamma och köpte en klänning till mig själv. Sedan kom Andreas in till stan, jag bjöd honom på lunch och vi åkte till Göteborg, där vi mötte pappa och hämtade upp Ulla som kom på helgbesök. Väl hemma sedan var storfamiljen samlad och vi fick ha extrabordsskivan i för att få plats. Där satt vi sedan och åt mat, skålade och pratade igenom livet och sen var den superbraiga fredagen slut.

Helgen fortsatte sedan med lördagsbesök på konstmuseet och lunch på stan innan jag åkte till Borås för att fira finaste Madde som fyllt år. Så himla bra helg.