23 september 2012

120923 - Hejdå, vi kommer sakna dig

I torsdags hade vi begravning för henne. Det var otroligt fint och gjorde fruktansvärt ont på samma gång och jag tänkte att nu finns hon verkligen inte mer, men så tänkte jag att jo, hos oss kommer hon alltid finnas kvar. Världens bästa farmor.

2 tankar:

Anonym sa...

Hej Johanna! Har ingen aning om vem du är, men kollar in på din blogg ibland. Gillar den, du verkar va härlig, önskar smått att vi vore vänner.

/Jessica

Anonym sa...

Jag förstår verkligen hur du känner dig. :( Ska plugga i USA nästa höst, men är livrädd för 4 års utomlands studier. Det är tydligen farligt för gamla att flyga, så mina morföräldrar kan inte ens komma och hälsa på. Och det enda de säger är att "men vi kan ju va döda innan du kommer tillbaks". Vet inte om mitt samvete fixar det. Förstår verkligen hur det känns att förlora världens bästa släktingar. Beklagar din sorg. /Jessica