01 juni 2012

120601 - Jazz, plastdunksvin, läsårsminnen & "hejdå, vi ses i höst"

Jag har haft så himla bra första dagar på sommarlovet. Ätit lunch & lyssnat på jazz med farmor, druckit egentillverkat plastdunksvin, dansat med klassen på Swedbanks tak, sprungit i långklänning i nattligt ösregn, ätit Viskan-frukost, hängt med fina jobbarkompisar på ett halvtomt & kallt Liseberg, tränat, fikat & varit på Make up store-sminkning med syster, pussat lite på min grabb, pratat minnen från läsåret med Borås finaste tjejer, dansat till dålig musik på skolans avslutningsfest, dansat ännu mer så att svetten rann på X&Y:s sista klubb pank och kramats med orden "hejdå, vi ses i höst".

När jag får lite mer tid över ska ni få höra & se lite mer från alltihop. Kanske i helgen, eller efter den eller så. Jag ska bara jobba och njuta lite mer av att jag faktiskt har sommarlov först.