24 februari 2011

110224

Jag tänkte att ni skulle få följa med på en liten tur genom min fantastiskt fina onsdag. Andreas & jag låtsades ju lite att det var helg mitt i veckan och hade en heldag tillsammans. Fint att vara ledig en hel dag så där och såklart fint att kunna vara en hel dag med personen som ungefär är bäst i hela världen. Vi tittar:

10:00 Frukost i soffan framför tv:n.

11:00 Dusch och så, med en tramsig Andreas liggandes kvar i sängen.

12:00 Bussen in till stan och frisören. Dock var det inte mitt hår som skulle råka ut för saxen (även om det verkligen skulle behövas), utan Andreas världsrekordslånga lockar som skulle av. Tre ELLE och två Se&Hör senare var nära på allting av och jag kände knappt igen honom längre.

13:30 Lunch i form av världens godaste asiatiska på Spice 'n rice.


14:00 Stan en sväng. Det var iskallt och både Andreas & jag höll på att frysa ihjäl. Bra då med mycket att titta på i affärerna så att man kan hålla sig inne så länge man kan. Blev två köp som jag klämt på under lång tid. En klänning & en ring. Lovar att jag visar en annan gång.


15:30 Fika på Bakgården.

16:30 Hemfärd till Göteborg för att träffa Paulina och hänga på operan fram till klockan elva. Och efter det var det bara att åka hem och gå och lägga mig för bara några timmar senare var det dags att gå upp igen för jobb.

Och det var den dagen. Här får man en liten liten skymt av Andreas nya kaluffs. Fin är han, den där pojken.

1 tankar:

Andreas sa...

Fruktansvärt fin dag med dig!