13 december 2009

091213

I fredags var vi på stan och tittade på invigningen av Julstaden.

Det gick ett fackeltåg från Gustav Adolfs torg till Götaplatsen.

Årets tema är kärlek.

Det var jättemycket folk och jag undrade vad grejen med alla rymdsakerna var.

Det var kallt och Andreas vägrade att knäppa sin rock, men till slut lyckades jag överlista honom.

Jag tyckte att det var väldigt komiskt att de släckte ner staden för att sedan tända upp den igen.

Efter invigningen gick vi till Vasaparken och tittade på våra hjärtan. Jag tycker att hela grejen var ganska misslyckad.

Men förutom att det var väldans kallt så var det mysigt.

Vid sjutiden kom mamma och hämtade oss. Vi köpte thai-mat i Mölndal och åkte hem och tittade på Idolfinalen.
Idag har jag tagit farväl av min prins som åker till Usa imorgon. Vi låg och tittade på flera avsnitt av julkalendern och till slut somnade vi i varandras armar. Han är den mysigaste jag vet.
Gårdagskvällen hos Oscar var mycket trevlig, men det har jag tyvärr inga bilder ifrån, eftersom kameran låg i min väska hela kvällen.