15 november 2009

091115

Nu var det nästan en månad sedan jag skrev.
Sedan jag kom hem ifrån Usa har jag nästan inte gjort något annat än att plugga, vilket har varvats med höstens förkylning. Känns väldigt tråkigt att inse att det nog inte var svininfluensan trots allt. I natt drömde jag att jag tog vaccinsprutan och i nuläget ser det ut som att det är så det blir. Suck. Då kommer jag alltså inte få den på riktigt.

Helgens stora händelse är att Torslandaskolan exploderat och brunnit ner till marken. Jag, mamma & Sofia var där idag och tittade och det var uppenbarligen sant. Där fanns bara rester av skolan kvar. Kul för dem som orsakade det. Lyckat liv, verkligen.

I fredags var Paulina & jag på mässan och kollade på olika högskolor och lite sånt. Efter det är det textilingenjör på textilhögskolan som står högst upp på listan. Känns väldigt rätt måste jag säga. Får se om det fortfarande är det som står högst upp när det blir dags. Dessförinnan känns Au pair lockande måste jag säga. Men ett år. Vågar jag?