17 juli 2009

090717

Så är man i stugan. Det här är verkligen sommar för mig. I morse vaknade jag av att solens strålar trängde sig igenom gardinen och någonstans långt borta kunde jag höra en fluga som surrade. Precis så hade jag velat vakna varje morgon.
Dagen har varit, så att säga, effektiv. Det har hunnits med både det ena och det andra. Nu senast har det varit övningskörning som stått på schemat. Det gick förvånansvärt bra och pappa tror att jag inom tre veckor kör upp till farmor & farfar. Det är jag dock väldigt tveksam till, men vem vet?
Vad jag ska göra de kommande dagarna har jag inte en blekaste aning om. Något som är ganska förvånande är att jag inte har det minsta problem med detta. Här ute rullar allting bara på och man kan ta precis som det kommer. I just love it.


Igår firades världens bästa syster med kladdkaka och fotboll.