01 januari 2011

110101


Så var det nytt år. 2011. 2010 var ett år fyllt av stora händelser. Jag tog studenten, fick mitt första riktiga jobb och tog körkort. För att bara nämna några. Jag har också fått lära känna så otroligt mycket fina nya människor. 2010 har kort sagt varit ett otroligt fint år och jag är så glad att jag fått uppleva allting. Trots det är jag faktiskt beredd att hoppas på att det år vi nu har framför oss blir minst lika bra. Om inte ännu bättre.

Det nya året invigdes långt ut i skogen med favoriterna från Borås. Mycket fint. Precis som en nyårsnatt ska vara. Och vet ni vad? För en gångs skull fick kameran vara med litegrann (visserligen bara lite under middagen, men ändå)! Ni ska få se sen.

1 tankar:

Anonym sa...

Du har en underbar blogg med fina bilder och kläder, jag jag är tacksam för att jag lärde känna dig i somras!
Kram Karin Lorentzon