02 maj 2010

100502


Underbart väder ute idag. Soligt & nästan alldeles stilla. Det börjar bli grönt också. Jag måste gå ut och fota någon dag i veckan, så att jag kan få ner det på bild. Andreas är här. Han & Sofia kom och överraskade mig på jobbet igår. Överraskad var precis det jag blev, men det var trevligt. Sedan kunde jag åka med dem hem.

Idag har vi mest slappat. Beställt massa saker från Forever21 har jag & Sofia gjort också. Mamma åker nämligen till Usa imorgon och det kan vara så att det är sista gången. Då var det bäst att passa på tänkte Sofia och jag höll med.

Nu ska jag gå och göra iordning mig för snart ska hela familjen bege sig in till stan. Elfsborg spelar i Åtvidaberg och vi ska titta på det hela över en middag på Olearys tillsammas med Tommy. Vi håller tummarna för att det går hela vägen även idag.