26 februari 2010

100226

I morse åt jag frukost på Espresso house. Om jag förstått saken rätt så är det inte många som tycker om att sitta själva på café, men jag måste säga att jag tycker att det är himla mysigt. Man får så bra diskussioner också när ingen säger emot. Det tycker jag om. På svenskan sedan, pratade verksamhetschefen ut i högtalarna att det rasar massa snö från taket så att resten av dagens lektioner ställs in. När hon pratat klart kunde man höra alla jubla, men jag var ledsen att jag inte hade någon mer lektion. Det var ju liksom inte lika roligt när jag i själva verket ändå slutade tio minuter senare.

Efter skoldagen iallafall, gick jag och lunchade med Emma på café Kosmos och nu sitter jag här, hos Andreas. Imorgon ska jag på jazzkonsert i Lutherska Missionskyrkan med mamma, pappa, farmor & farfar.