04 februari 2010

100204

Godmorgon!
Igår hade jag inte en ledig stund. Jag körde på i hundra knyck hela dagen. Inte konstigt att jag var helt utmattad när jag la ner huvudet på kudden igår. Det är så otroligt mycket med allting nu. Jobbsök, skola, projektarbete, New York-planering... Att söka jobb är som ett heltidsjobb i sig och då ska allt annat hinnas med också. Jag drömmer till och med om det på nätterna nu för tiden. I morse vaknade jag med lampan tänd. Jag har försökt minnas vad det är jag gjort, men utan resultat. Kanske att det hade något att göra med min dröm om att jag var på arbetsintervju i en lampaffär..? Så kan det gå iallafall. Nu ska jag räkna lite matte innan jag ger mig av till skolan för möte med projektarbetshandledaren och sedan fotografering av sista second hand-affären.

Take care.