01 september 2011

110901 - Italien dag 2


Vi var på stranden hela dagen.



Innan maten tog vi en drink på en mysig uteservering. Här är mor & far.


Syster med obligatorisk yatzy-spel.

Såhär såg jag ut.

Sedan åt vi middag, detta var väl vad pappa åt varje dag ungefär.

Mamma skulle ta en bild av mig & Sofia och jag skulle få Sofia att skratta. Kanske inte så otippat nog var det ändå jag som skrattade mest på bilden.

På promenad genom en hamn hittade vi ett olivträd!

Och tydligen fick man inte fiska i hamnen eller något liknande. Riktigt så långt sträcker sig tyvärr inte min italienska.

2 tankar:

Olivia sa...

Hej! Har läst din blogg i några månader nu. Inte så jag är någon konstig stalker eller så men jag tycker du bloggar om fina saker och du har bra stil och upplever sånt där som man tycker om att läsa om. Så nu efter sommaren när jag gick in på bloglovin igen och såg att du hade bloggat massor blev jag lite glad, tänkte nu får jag se lite nytt roligt igen. Och det fick jag. tack tack. Inte för att jag egentligen känner dig, men om jag skulle bo i gbg och inte sthlm så skulle vi nog bli kompisar. Oj då, värst vad långt det här meddelandet blev. Aja! Ha det bra. Blogga på!

Johanna sa...

Men åh! Tack så hemskt mycket för dina ord, de gjorde mig jätteglad!