29 augusti 2008

Oh, shit! Mitt första inlägg är avklarat. Så nu kan jag smidigt övergå till mitt andra.
Dagen började med en lååång sovmorgon. Religion kl. 12.55-14.25 var det enda som stod på schemat. Detta utnyttjade jag genom att åka till stan på jakt efter lite grejer. Dock var inte staden på min sida idag. Hittade inte alls vad jag skulle. Men jag fick mina söta, efterlängtade post it-lappar iallafall. (Jag vet. Jag är grymt nördig). Mötte sedan upp Paulina vid Valand och vi gick och käkade i bamba. Idag hade de nästan slagit sitt rekord faktiskt. Potatisen var nästan lila! Okej, enligt Paulina var den inte det, men det var den enligt mig. Äta den gick inte iallafall.

För att sedan hoppa över den tråkiga biten därimellan så spenderades eftermiddagen pysslandes hemma hos mig med mina änglar, Alva & Paulina. Tanken var att vi skulle komma på idéer och pyssla olika grejer till Pysselklubben (hade tänkt satsa lite mer nu i höst), men det var ju mycket roligare att bara pyssla med våra kalendrar. Att den aldrig kan bli full liksom. Det är ganska faschinerande! Iallafall, så blev det inga idéer. Får ta det en annan dag helt enkelt.

Vid åttatiden åkte de hem iallafall. Paulina skulle ut till Rörö och Alva hem. Och jag blev sittandes här. Som vanligt. Men tror att jag ska gå och hitta på något annat ett tag nu iallafall. Kanske blir några avsnitt av OC? (Jag behöver inte ens nämna mer att jag är efter. Vi vet redan). Är ensam hemma tills mamma kommer hem. Sedan blir det kanske lite mys med henne, om hon inte kommer för sent. Tror att hon är ute med jobbet någonstans.

Jaja. Take care!
J