31 augusti 2008


Hej igen!
Sitter och försöker plugga lite. Men tror jag behöver en paus. Så tänkte att jag kan skriva hur min helg sett ut.

Skulle ju åka till Andreas i lördags. Tog bussen halv elva in till stan för att sedan ta en buss till Borås halv tolv. Men när jag kom till stan skulle det helt plötsligt inte gå någon buss då och nästa skulle inte gå förrän tio i ett. Så jag kunde ju inte göra något annat än fördriva tiden i stan, vilket resulterade i en mössa & en halsduk. Hittade också en liten bok som fick bli min idébok, vilket har stått med hög prioritering på min höstlista. Tyckte nämligen att jag behövde en bok som jag alltid kan ha med mig och skriva upp alla smarta idéer i (för sånna finns det gott om kan jag lova). I vilket fall blev det ju ganska bra i slutändan ändå och klockan tio i ett satte jag mig på bussen till Borås. Väl där mötte Tommy & Andreas (eller ska man kanske säga Andreas & Tommy nu när det är han som kör?) mig. Så åkte vi hem till Andreas och bara slappade större delen av dagen.

På kvällen sedan var det dags för party i Fristad. Och jag måste säga att jag inte var särskilt sugen på det. Men Andreas lyckades få med mig och det var faktiskt riktigt trevligt! Människorna är sjuka! Dricka oboypulver. Vad är det liksom?! Haha. Men som sagt så blev kvällen riktigt lyckad och nästa gång är det du som följer med Johanna! (:

Idag vaknade jag & skrutt och inte visste vad vi skulle hitta på. Men det slutade med att vi hamnade på Ikea med Andreas föräldrar. Trevligt var det. Sedan körde Andreas (!) mig hela vägen hem och ja, så satt jag utelåst i två timmar. Men det var väl trevligt det med, på sitt. Eller nej, men jaja.

Träningen gick bra förresten. Vi körde pace, vilket är bara maskiner. Och idag körde jag mycket hårdare än jag gjort tidigare. Får väl se vad det kommer resultera i imorgon...

Nej, nu tror jag att jag måste göra klart mitt plugg innan jag ska sova. Såg att klockan visst har rasat iväg från min planering (hade tänkt gå och lägga mig relativt tidigt i kväll, men blir nog inte så) och det här inlägget blev visst sjuuukt långt. Lovar att det blir kortare imorgon.

Sov sött. J

4 tankar:

Anonym sa...

Gud vad din pojkvän är snygg // Hemlig beundrare!

Anonym sa...

jag undrar just vem anonym kan vara..;O men JAG ÄR KLART PÅ nästa gång! ;)<3

Johanna sa...

Haha, Johanna det är Andreas...! Så jävla honom! Jo, men det är bra. Jag peppar på det! :) <3

Anonym sa...

hahah men det var ju det jag fattade ! :D hahaha