01 april 2009

090401

Idag är det första april och jag har inte blivit lurat av någon. Okej, det är ingen som försökt. Eller jo, Andreas gjorde ett försök. Dock misslyckades han ganska rejält.
Jag har bestämt vad jag ska göra för fotoprojekt. Det känns bra. Två stycken blir det. Så det kan gå liksom. Imorgon är det torsdag och jag ska ha muntliga nationella i engelska. Om det aldrig blir några fler inlägg här vet man alltså varför. Dock börjar vi sent och jag tänkte gå hem tidigt, så det blir en slapp dag. Förutom det där med engelskan då. Men överlever jag den har jag sedan tio dagars ledighet att se fram emot. För att inte tala om fredagen som kommer bli väldigt trevlig.
Jag förstår verkligen inte vad som hänt med bilderna jag la upp på Elin & Philip. De har blivit helt pixliga & fula. Så var de inte innan och de är definitivt inte i verkligheten. Knas. Men man får väl överleva helt enkelt. Nu ska jag gå och äta. Hemgjorda revben. På en onsdag. Så avancerade är vi. Eller ah, mamma är.

2 tankar:

paulinadevries.blogspot.com sa...

Jag känner att vår dag imorgon kommer bli fet. Jag menar, vi överlevde ju ändå dagen idag. Vad det nu har med saken att göra.

Johanna sa...

Vi överlevde engelskan och det har verkligen med saken att göra. Jag menar, överlevde vi den kan vi göra vad som helst. Jag tror stenhårt på det.